Jadri - Trade d.o.o.
Lika Quality - Jadri - Trade d.o.o.
- Švica 152, 53220, Otočac
- 098 745 287
- jadrit@mail.inet.hr
Proizvodi s oznakom Lika Quality:
Lička dimljena kobasica Suha lička kobasica
Lička suha kobasica od vepra Lička krvavica
Tlačenica jerkovič Kulen seka ''Jerković''
Lička dimljena pečenica Dimljeni svinjski buncek
Lička dimljena pečenica Dimljena lička obrazina
Jadri-trade d.o.o. Otočac osnovan je 1991. godine. U početku je to bila voćara i trgovina prehrambenim proizvodima.
1998. godine tvrtka je proširila svoje poslovanje otvaranjem prve mesnice i gradnjom klaonice i prerade mesa, te je odlukom vlasnika osnovna djelatnost kojom se društvo bavi - djelatnost mesarstva i proizvodnja mesa i mesnih prerađevina koje distribuira svojim dostavnim vozilima, uglavnom putem svojih prodajnih mjesta — mesnica.
2016. godine direktorica Društva donosi odluku da klaonica prestane s radom, te da se prerada mesa i mesnih prerađevina obnovi, modernizira i napravi u skladu sa standardima EU-a.
Naša tvrtka za sada radi na području Ličko - senjske županije i Grada Zagreba, odnosno u tri prodajna mjesta (mesnice).
Proizvodi tvrtke su svježe goveđe meso, janjetina, svinjetina, junetina i teletina. Od mesnih prerađevina poduzeće proizvodi sušenu svinjetinu izrađenu na domaći tradicionalni lički način tj. sušena je na dimu i vjetru. Od domaćih ličkih kobasica tvrtka proizvodi domaću dimljenu ličku kobasicu, suhu ličku kobasicu, tlačenicu, ličku krvavicu izrađenu na tradicionalan lički način. Tvrtka također proizvodi razne vrste industrijskih kobasica, ćevape i pljeskavice.
Naše proizvode karakterizira i čini konkurentnim činjenica da je sve isključivo Hrvatskog podrijetla, te da nema uvoza. Stoka se nabavlja sa područja Like i Slavonije koju uzgajaju mala seljačka gospodarstva.
Budući se prilike na tržištu iz dana u dan mijenjanju, a tako i navike potrošača, Uprava Društva početkom 2018.g. donijela je odluku da se ide u rekonstrukciju klaonice. Rekonstrukcijom klaonice poboljšala bi se kvaliteta mesa i mesnih proizvoda, na koje smo navikli naše potrošače