Edukacija stanovništva kao ključ uspješne destinacije - održan set radionica o turizmu i poljoprivredi
Činjenica da je destinacija Lika destinacija koja turistima može ponuditi pregršt raznolikih sadržaja već je poznata. U destinaciji Lika nalaze se čak tri nacionalna parka od kojih je NP Plitvička jezera među poznatijima u svijetu, rodno mjesto svjetskog genija Nikole Tesle, u destinaciji se izmjenjuju tri klime i geografski položaj destinacije nudi uživanje u morskim i planinskim avanturama u razmaku od svega nekoliko sati, dovoljan su dokaz da je destinacija Lika idealna destinacija za svakog turista. Isto tako, činjenica je da su brojke turističkih pokazatelja iz godine u godinu sve veće a radom Klastera Lika Destination na povezivanju raznih segmenata turističke ponude, Lika postaje prepoznatljiva na turističkoj karti kao cjelovita destinacija, što do sada nije bio slučaj.
Osim aktivnosti na brendiranju destinacije, promocije i unaprjeđenja rada svojih partnera, Klaster Lika Destination kontinuirano radi na edukacijama lokalnog stanovništva. Tijekom godine je održano niz edukacija s temama trendova u razvoju ruralnog turizma, digitalnog marketinga, održivog poslovanja, prednostima umrežavanja, brendiranju proizvoda te nizu drugih zanimljivih turističkih i poljoprivrednih tema, među kojima se ističu one višednevne. U veljači su održane 4 edukativne radionica u Rakovici, Otočcu, Gospiću i Karlobagu vezano za uključivanje u projekt Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Lika (IQM destination Lika) koji za cilj ima umrežavanje dionika u turizmu i podizanje kvalitete turističke ponude destinacije. Projekt danas broji 95 partnera iz različitih sektora turizma. Zatim, tijekom ožujka održana su predavanja u Otočcu, Rakovici, Senju, Udbini i Gospiću o sustavu lokalnih proizvoda Lika Quality, procesu dobivanja certifikata, a pod zajedničkim brendom danas se nalazi 169 proizvoda. Ovog tjedna, točnije 03. i 04. prosinca održane su radionice o poljoprivredi i turizmu u Brinju, Lovincu, Udbini i Vrhovinama, na kojima su sudionici mogli saznati sve o brendiranju destinacije Lika, koracima koji su ključni za iznajmljivače početnike, financiranju nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima, novinama u zakonskoj regulativi kod ugostiteljskih djelatnosti te o mjerama aktivne politike zapošljavanja. Prezentacije s predavanja možete preuzeti niže u tekstu.
Dakle, svi zainteresirani dobili su informacije o tome kako se početi baviti turizmom i/ili poljoprivredom ili unaprijediti već postojeće poslovanje, gdje su dobili konkretne stručne savjete koje mogu primijeniti.
Da bi turisti u potpunosti uživali u destinaciji od iznimne je važnosti da uz sve ljepote koje destinacija nudi turistička ponuda bude još bolja i kvalitetnija, a za to je zaslužno educirano lokalno stanovništvo koje kreira, nudi i izvršava turističku ponudu.