Nova marketinška koncepcija NP Plitvičkih jezera

Objavljeno: 01. 03. 2017 - 6:51
Lika destination - Nova marketinška koncepcija NP Plitvičkih jezera

Nova marketinška koncepcija NP Plitvičkih jezera   U Nacionalnom parku Plitvička jezera 01. ožujka 2017. godine, na inicijativu Uprave parka i LAG-a Lika, održan je sastanak na kojem je donesena odluka o primjeni nove marketinške koncepcije za JU NP Plitvička jezera te za druga zaštićena područja u turističkoj destinaciji Lika-podvelebitsko primorje. Na sastanku kojem su uz Upravu Nacionalnog parka Plitvička jezera prisustvovali ravnateljica JU NP Sjeverni Velebit, ravnatelj JU NP Paklenica, ravnateljica JU Baraćeve špilje, ravnateljica Parka prirode Velebit te stručne službe Nacionalnog parka i LAG-a Lika, donesena je za Liku revolucionarna odluka o promociji cijele destinacije kroz marketinški kanal našeg najjačeg i svjetski poznatog Nacionalnog parka Plitvička jezera. Naglasak ovog pristupa biti će na promociji zaštićenih područja, ali kako znamo da je oko 60% područja destinacije u nekom obliku prirodne zaštite, promocija će obuhvatiti cijelu destinaciju. Ravnatelj Nacionalnog parka Plitvička jezera, gospodin Anđelko Novosel jasno je naglasio kako se takva praksa prekida te da Park mora postati važna poluga razvoja gospodarstva Like. Potpuno mijenjamo dosadašnji obrazac indiferentnosti Parka u odnosu na destinaciju. Cilj je očuvati Nacionalni park kao zaštićeni prirodni lokalitet a turizam razvijati isključivo po modelu održivog razvoja. Prezentaciju novog marketinškog koncepta održao je voditelj LAG-a Lika i predsjednik novoosnovanog Klastera LIKA DESTINATION, gospodin Tomislav Kovačević, koji je zorno prikazao statistiku kao i trenutnu sliku turizma u destinaciji te potencijale koji se mogu ostvariti. Istaknuo je kako je od 1,4 milijuna turista, koji su prošle godine kupili ulaznicu za posjetu NP Plitvička jezera, njih gotovo milijun jednostavno „nestalo“, odnosno isti dan su napustili destinaciju, što je nedopustivo. Oni turisti koji su ipak ostali, zadržali su se u prosjeku samo 1,2 do 1,6 dana, ovisno o mjestu noćenja. Na dosadašnjem pristupu ne može se temeljiti budućnost turističkog razvoja Like, istaknuo je. Kao rješenje ovog problema predložio je projekt STAY 3 DAYS IN LIKA. Ovaj projekt nastao je iz LAG-ovog petogodišnjeg projekta integralnog gospodarskog razvoja, INTEGRA LIKA 2020, koji ima za cilj brendiranje Like i podvelebitskog primorja. Kako ovaj, u Hrvatskoj jedinstveni projekt, u sebi sažima cijeli niz mjera od stimuliranja proizvodnje domaće hrane do razvoja ruralnog turizma kao i selektivnih oblika turizma, nuđenjem specijaliziranih paketa na emitivnom tržištu dobiti ćemo kvalitetne individualne dolaske uz veću prosječnu potrošnju i dulje zadržavanje turista. Također, kroz popularizaciju selektivnih oblika turizma razvijati ćemo cjelogodišnji turizam.

Razlog dosadašnjem kratkom zadržavanju turista u Lici bio je neprepoznatljivost destinacije, slaba i neujednačena turistička ponuda, nepostojanje standarda ponude i vrlo slab marketing. S novim konceptom profitirati će cijela turistička industrija u destinaciji, od iznajmljivača, lokalnih turističkih agencija, ugostitelja i drugih poduzetnika kao i poljoprivrednika koji proizvode hranu. Prisutni predstavnici institucija pohvalili su inicijativu i iskazali zadovoljstvo što će svi zajedno nastaviti razvijati predloženi model.

 
  Vijesti - Sve